Saadaan sinutkin kuntoon

Aina ei ole helppoa tarttua toimeen. Anna meidän auttaa!

Luodaan yhdessä tavoitteet, ja mietitään keinot saavuttaa ne. Suunnittelemme aina perusteellisen tutkimisen ja haastattelun pohjalta juuri sinulle suunnatut harjoitteluohjelmat. Varmistamme että pääset hienosti alkuun tavoitteessasi. Käymme kanssasi harjoitteet läpi, jotta suoritat varmasti liikkeet oikein, ja katsomme vastukset kohdilleen. Saat treenit tuntumaan juuri siellä missä pitääkin.

Syö terveellisesti ja kuntoile, mutta muista myös levon ja rentoutumisen merkitys.

- Kati ja Jouni -

Jouni Mäntylä

Olen vuonna 1972 syntynyt mies, jonka intohimo on aina ollut urheilu. Olen harrastanut erilaisia urheilulajeja lähes koko ikäni, joista pisimpään on ollut mukana hölkkä (useat maratonit), kuntosaliharjoittelu, uinti, laitesukellus, hiihto, pyöräily, laskettelu, sulkapallo, jääkiekko ja golf.

Hitaat lihassolut omaavana kuntoilijana kestävyysurheilu ja pitkäjänteinen harjoittelu ovat lähellä sydäntäni.

Olen perehtynyt hyvin eri lajien vaatimaan lihasharjoitteluun. On tarpeesi sitten uintitekniikan löytäminen, hyvinvoinnin parantaminen tai itsesi voittaminen puoli-/täysmaratonilla, löydämme siihen varmasti oikean ja järkevän keinon. Pikadieetit eivät kuulu minun ajatusmaailmaani, vaan parhaat tulokset saavutamme oikealla ravinnolla, riittävällä levolla ja tarpeellisella määrällä harjoittelua.

Kati Mäntylä

Olen vuonna 1978 syntynyt urheilullinen nainen. Osallistuin syksyllä 2012 ensimmäisiin SM-kisoihin Athletic Fitnessin puolella sijoittuen toiseksi. Kisasin neljät fitness-kisat vuoden aikana.

Olen aina harrastanut kilpaurheilua, joista lentopalloa 21 vuotta ennen kuin kuntosaliharjoittelu vei minut mukanaan keväällä 2012.

Tällä hetkellä en kilpaurheile, ja valmennan itse itseäni. Urheilu on minulle elämäntapa, eikä niinkään pelkkä harrastus. Harjoittelen neljästä viiteen kertaa viikossa kuntosalilla ja lisäksi teen kolmesta viiteen aerobista harjoittelua viikossa.

Nautin kovasti siitä mitä teen, ja vaikkei kilpaurheilusta olekaan kyse, pyrin tekemään jokaisen treenin täysillä loppuun asti ja seuraan kehitykseni progressiivisuutta kirjaamalla harjoitteiden toistomääriä ja painoja ylös.

Ruokavalioni ei ole luonnollisesti yhtä tarkka kuin kisadieetillä, mutta edelleen minulla on tietynlainen runko, jota noudatan arjessa melko tarkasti. Näin ollen pysyn pirteämpänä, treenitehoni ovat paremmat, ja saan oikeat ravinteet ruuastani.

Tervetuloa asiantuntijoiden ohjaukseen